vrijdag 3 oktober 2014

uitslag

Ik zal jullie even bij praten,eindelijk weet ik waarom mijn ogen mij in de steek laten.Door de scan van 10 dagen terug is eruit gekomen,dat ik de ziekte van Graves heb.Dat is een schildklier ziekte die je ogen aantast.Daarom donderdag naar de internist om te bespreken hoe nu verder.De oogarts specalist vertelde ons dat de schilklier moet worden verwijderd bij deze ziekte.Maar wij wachten eerst af wat de internist zegt,ik weet wel dat ik niet wil dat mijn ogen nog slechter worden.

Nu iets leuks maar wat ik niet kan laten zien,ik ben druk met de kerstruil.

Allemaal een fijne dag verder.

5 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en ik hoop voor jou dat je straks weer beter kunt zien.
    Ook beterschap voor je man en ik wens jullie toe dat het vanaf nu alleen maar goed gaat met jullie beiden.
    groetjes,Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er nu een diagnose is en hopelijk ook een remedie. Hou je haaks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat vervelend nou toch!!!!
    Hopen dat het te behandelen is en dat je je nu toch echt wat beter gaat voelen.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou meid, dat is ook niet mis!! Je wilt je schildklier niet kwijt natuurlijk, maar je ogen zijn zó belangrijk. Gelukkig dat er tegenwoordig voldoende medicatie is om het te kort van een verwijderde schildklier op te vangen. Sterkte joh en veel plezier met de kerstruil en andere leuke zaken. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kerstruilvoorpret met je mee. Even afleiding bij dit nare nieuws. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen