zaterdag 5 juli 2014

Druk Druk

Even bijpraten, Hans is afgelopen maandag aan zijn voorvoet
geopeerd.Dat houd in 14 dagen met zijn voet omhoog, dan terug naar
het ziekenhuis. Hopelijk geneest de wond goed en krijgt hij ander gips.
Dan mag hij tot eind augustus alleen op zijn hak lopen met krukken.

Dit alles houdt in dat ik alles alleen moet doen en weinig tijd over houd
voor echt te quilten.Ik heb wel mijn voorzet brilloupe binnen gekregen
dus ga straks proberen weer te borduren. Mijn ogen zijn nog steeds niet
top, vooral veel last van de zon.

Maar alles bijelkaar hebben veel plezier en genieten in de tuin van het prachtige
weer.

Allemaal een fijne vakantie toegewenst.
Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ik wens de patient heel veel sterkte toe en geniet samen lekker van de tuin.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte beterschap en een voorspoedig herstel voor Hans en jij sterkte met alles dat je nu extra moet doen. Ik wens je ondanks de drukte toch fijne steekjes toe en het nodige vakantieplezier.

    BeantwoordenVerwijderen