zondag 2 februari 2014

Van alles wat,randjes,quilten en hondjes


Ik ben helemaal bij met de randjes,deze laatste 2 gingen voorspoedig. Zoals jullie kunnen zien heb ik ook een plekje gevonden voor als het af is.

Ondertussen werk ik ook aan een quiltdeken voor op mijn ziekenhuisbed.
Ik ben op dit moment weer volop in de onderzoeken botscans ( 5stuks),ivm mijn staartbeen.Ze zijn bang dat er botkanker in zit en voordat het staartbeen volledig wordt verwijderd moet ze eerst weten hoe het bot is.
Ik krijg daar maandag 3maart meer over te horen.Helaas ben ik te ziek om naar de handwerkbeurs in Zwolle te gaan en daar had ik zo naar toe geleefd.Maar hopelijk kan ik  volgend jaar.
Ik probeer elke dag een beetje aan mijn quilt te werken,want de dekbedhoezen in het ziekenhuis zijn zo saai.In de quilt heb ik lapjes van mijn zus en een stukje stof van mijn moeder verwerkt. In de hartjes komen de namen van ons(rode hart) en de kinderen /kleinkinderen te staan.Elk gezin zijn eigen hartjesblok en onze hondjes staan er natuurlijk ook op.
 hier zie je heerlijk genieten van de zon,die hier nu heerlijk schijnt.
Ik weet niet wanneer jullie mij volgende blogverhaal te lezen krijgen,want van de onderzoeken wordt nog zieker en heel moe.
Fijne zondag

7 opmerkingen:

  1. Veel beterschap!
    En het wordt een mooie quilt. De randjes zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en kracht gewenst en een spoedige beterschap.
    Geweldig idee om zo'n fleurig quilt te maken voor op je bed-is je familie dicht om je heen.
    zonnige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je alle goeds toe. De randjes zijn prachtig en de quilt voor het ziekenhuisbed vind ik een heel mooi idee.
    Groeten
    Marga
    Uit een zonnig Twente

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Maaike,
    Heel veel sterkt met al die onderzoeken! Wat een geweldig positief idee om een quilt voor op je ziekenhuisbed te maken! Zou je graag een lapje wil sturen als een klein lichtpuntje in deze mooie quilt! ( 10ekequilt@gmail.com) is mijn mailadres, als je me je adres stuurt dan stuur ik je snel een lapje!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best emotioneel Maaike, die quilt. Maar wat een mooi idee om die te maken en straks als je daar ligt, te koesteren. Met al die persoonlijke tintjes er in. Op die manier neem heb je al je familie dicht bij je. Veel sterkte joh, ook met al die onderzoeken.
    Je lap met randjes wordt prachtig en je hebt er een heel mooi plekje voor gevonden. Zo kan je er nu al van genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte de komende tijd! En veel plezier met het afmaken van je quilt, wat een mooi idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je randjes worden schattig, een leuk formaat en zo blijft het hopelijk ook voor jou te doen om er steeds iets aan toe te voegen. Je ziekenhuisquilt wordt enig, heerlijk om zo de familie en je lieve hondjes toch steeds bij je te hebben.
    Ik wens je heel veel sterkte met het afwachten wat de onderzoeken zullen uitwijzen.

    BeantwoordenVerwijderen